vineri, 16 martie 2012

şarpele din porumbel



în trenul de noapte cu luna pe tâmplă
am unele lucruri să-ţi spun
ca să poţi
ocoli false indicatoare de drum

privesc această doză de coca-cola
dar nu o beau
exerciţiu de voinţă
intoxicarea corpurilor mele subtile
începe cu lucrurile mici

zici că e prea mare costul
unei călătorii noi

 nu iei în calcul că
de multe ori îngerul negru
nu înveleşte adevărul ci
îl ascunde la vedere
(moartea
de pe pachetul de ţigări ar fi un prim pas
pe trepte inferioare
mai jos aburind abundent cu
filosofii ezoterice )
şi că uneori
se foloseşte de scriptură ca de felii de pâine
pentru sandvişul umplut cu minciuni

întunecatul
poate fi uşor confundat cu
înţelepciunea şarpelui din porumbel
care ţi-arată la microscop

cum Duhul desprinde cuvintele
din colţurile minţii
rostogolindu-le rotunjindu-le
în inima desţelenită


“fiţi dar înţelepţi ca şerpii şi blânzi ca porumbeii.” (Matei 10.16)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

în flăcări

    îngerul meu are șase aripi de lumină albă cu care mă învăluie în fiecare clipă nu mă tem de întuneric pentru că îl străpunge n...