duminică, 22 aprilie 2012

Concert în cinstea Mariei


în zori una singură
a dat tonul
şi-a trezit cântătoarele

afirm cu blândeţe dar ferm
cum mama-şi trezeşte copilul din somn
am dormit destul

vin spre mine păduri de
căprioare şi lupi
câmpuri de iepuri
oraşe zgomotoase
planete incandescente ori
eu mă îndrept spre ele nu mai ştiu
trec peste mine
prin mine
deschid
urechile şi se umplu de note

pe frunte şi piept am urme proeminente
de roţi
se-aude sau nu
la nevoie îmi iau portavoce
şi cânt
să se audă până la lună
Maria e Mama din Cer

ce-mi poate face omul
destul m-am fofilat în pielea lui
Petru până la cântatul cocoşului

acum e timpul să depun
mărturie în faţa instanţelor
nu am nimic de câştigat
nimic de pierdut în această viaţă decât
pe cea viitoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

în flăcări

    îngerul meu are șase aripi de lumină albă cu care mă învăluie în fiecare clipă nu mă tem de întuneric pentru că îl străpunge n...