duminică, 30 octombrie 2011

Capcane

 
"Ştiu, e greu să Mă asculţi când mintea ţi-e plină de larmă.
E nevoie de linişte, e nevoie de pustiu."
Când Domnul vorbeşte inimii
Gaston Curtois


Copy - paste;
Influenţe nefaste.
O mulţime de informaţii
mi se imprimă pe creier,
nu mai am timp să treier,
să cern.
Pe aleea sufletului, presărată cu petale de flori,
mă plimb cu bocancii plini de noroi.
Calc pe un teren minat;
sunt un vânat.
Da, sunt un vânat!
Capcane peste capcane
şi viruşi mă asaltează,
e un film de groază.
Încetează!

"Fugi în munţii tăi ca o pasăre!"

În haosul din capul meu
glasul conştiinţei ţipă disperat.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

în flăcări

    îngerul meu are șase aripi de lumină albă cu care mă învăluie în fiecare clipă nu mă tem de întuneric pentru că îl străpunge n...